2012. szeptember 27., csütörtök

Dóri pávatollas tortája

Nagylányomnak, Dórinak készült 17. szülinapjára: Ő megálmodta én megsütöttem. :)
Akkor még kísérleteztem "házi" fondant-készítéssel..... Ma már meg sem próbálnám, nagyon nehezen találom el az állagát.

A tortáim bevonásához Unidec masszát használok, amit Wilton zselés ételszínezővel színezek.
Ezeket itt szerzem be: 





Nagyon szeretem, ha a torták belülről is különlegesek. Ennél a tortánál egy pávához illő színkavalkádot készítettem "belsőleg". :))



A piskóta színezéséhez általában folyékony ételszínezőt használok, ami szinte minden élelmiszerboltban kapható.

Sokan hiszik azt, hogy van kézügyességem. Legnagyobb bánatomra ez egyáltalán nincs így. Ezért sok cukrászeszközt szereztem be, amivel gyerekjáték a díszítés. Ehhez a tortához rózsalevél formájú kiszúrót használtam (a rózsák alá) a pávatoll szimbólumot pedig két különböző nagyságú rózsaszirom kiszúróval készítettem. 
Cukrászeszközök itt találhatók:

Jó keresgélést! 
Vigyázat! Függőséget okoz!!! :)