2012. október 26., péntek

Happy Halloween

Halloween party volt ma az általános iskolánkban és mindenkinek készülni kellett olyan harapnivalóval, süteménnyel, ami ezt az ünnepet tükrözi. Mivel én volnék a család süti-felelőse, bátyám nagylánya megkért, hogy süssek egy tortát. (Most persze pont azt a korszakomat élem, hogy semmi kedvem tortázni. Szeptemberben minden hétre jutott egy "komolyabb" darab ez pedig a munka, és a család mellett nagyon fárasztó tud lenni. Úgy döntöttem, hogy "tortapihenőt" tartok. Ilyenkor nincs itthon semmi tortás cuccom, így kísértésbe se tudok esni egy-egy felkérést illetően.) Kapásból mondtam is az unokahuginak, hogy sajnos nem tudom megcsinálni, de felajánlottam, hogy megmondom én a tanár néninek, hogy most nem lesz tőlem torta. A tanár néni mondta, hogy semmi gond, megérti, és elmesélte, hogy tartanak egy Hallooween partyt a suliban, mindenki visz valami témába vágó édességet, és az unokahúgom jelentkezett, hogy az ő keresztanyukája nagyon szép tortákat tud sütni, és majd ő hoz egyet, mert én biztos megcsinálom neki.
Nekem olyan lelkiismeret furdalásom lett, de olyan.....

....hogy két nap múlva bejelentettem, hogy elkészítem a sütit. Persze, ha lúd, legyen kövér: ebbe az osztályba két keresztlányom jár, én pedig senkit nem akartam megbántani, úgyhogy tortapihenő beszüntetve és beindult a nagyüzem.


Amerikai krémes tortát készítettem. 
A macskát újfent Era barátnőm kreálta, a torta oldala egy roppanósan vékony csokiréteggel lett borítva, amin aranyszínű pókháló volt, és egy szellem is helyet kapott rajta.



Ezek az aprósütik készültek még 

A következő bejegyzésekben egyenként bemutatom receptekkel a sütiket.