2012. november 30., péntek

Pink-kék torta



Ehhez a tortához nagyon kedves emlékeim fűződnek. Talán jó fél éve sütögettem már, mikor erre a tortára felkérést kaptam. Az új hobbim nagy örömöt szerzett számomra és ezt facebook profilomon meg is osztottam ismerőseimmel. Nem kis meglepetésemre egyre többen like-olták a tortáimat és napról napra többen állítottak meg az utcán, elmondták, mennyire tetszik, amit csinálok. Sokan azt gondolták, cukrász vagyok, és nagyon sokan kértek tanácsokat tőlem. Ha visszanézem a kezdetben készített tortáimat, nem is értem mit láttak benne(m), de rendkívüli módon motivált, ahogy  az emberek szerették a tortáimat, sokan tartották fontosnak, hogy ezt elmondják nekem és bátorítottak, hogy ezt folytatnom kell.
A következő mérföldkő az volt, mikor heti szinten érkeztek a megrendelések tortára. Mostanság is hetente 2-3 tortát kellene rendelésre sütnöm, ami sajnos nem fér bele az időmbe. Kizárólag a családnak és a szűk baráti körnek készítem "műveimet". De talán, egyszer, majd, valamikor...........

Naszóval, visszakanyarodva.  Ez volt az első torta, amit nem családtagnak készítettem. Gréta, akinek szülinapjára sütöttem régen szomszédunk volt. Ő is a profilomon látta, miket készítek és azt mondta az anyukájának, hogy tőlem akarja a szülinapi tortáját, akárhogyis, de intézze el. És az anyukája - mert az anyukák ilyenek - egy esőáztatta estén az autómnál várt, és elmesélte megbizatását. Nem mondom, hogy nem kellett egy kis noszogatás, de végül nem tudtam nemet mondani.

Most is - mint szinte mindig - szabad kezet kaptam. Az instrukció annyi volt, hogy emeletes kék-pink színű torta legyen. Mit mondjak, rajtam volt a frász, bele kellett tennem, apait, anyait, nehogy elrontsak valamit. Bár voltak bakik, de a végeredmény nagyon kedvemre való volt. A torta tökéletesen egyenes volt és nagyon szépen sikerült burkolni: sehol egy gyűrődés, sehol egy szakadás. A mintákat is sikerült pontosan kiszámolnom. Egy kis toll, egy kis lepke, egy kis masni. Én nagyon szeretem! 

Ennek a tortának az ünnepelten kívül én örültem a legjobban. :)))




A torta Fanni lányommal (ő a stílustanácsadó tini-torta ügyben).