2012. december 28., péntek

MMA Cake - Ketrecharcos torta Eriknek


Erik - Párom fia - most ünnepelte 18. születésnapját. Több küzdősportot űz és nagyon aktív testépítő, a szabadidejét teljesen ezek a tevékenységek töltik ki. Mikor egyeztettem vele a szülinapi torta témáját, egyértelműen egy ketrecharcos tortára esett a választása.



Sikerült gyönyörű sötétkék marcipánt beszereznem, amin nagyon jól mutatott a piros-fehér feliratokkal, logókkal. Erik kérésére gyümölcsös túrótortát sütöttem. A küzdőtér tömény marcipánból készült. 
Nagy fejtörést okozott a ketrec ehető kivitelezése, ami aztán várakozáson felül jól sikerült. Jó minőségű étcsokoládét olvasztottam fel, nylon habzsákba töltöttem, amire pici lyukat vágtam. Lamináló fóliára rajzoltam meg csokival a rácsokat, kifagyasztottam és csokirudakkal tűztem a tortába.


A torta főoldalán az ünnepelt neve és életkora :)



Egyik oldalon az egyik kedvenc sport: Jiu-Jitsu



A másik oldalon a ketrecharcos embléma: MMA



 A figurák megformálása, a logók megfestése ismét Era barátnőm kezemunkáját dicséri. 



A végeredmény :)



Az Ünnepelt és tortája.
Boldog szülinapot Erik! :))