2012. december 2., vasárnap

Twilight torták




Két Twilight tortát készítettem eddig, és elárulom, hogy színviláguk miatt a kedvenceim közé tartoznak. Nagyon-nagyon szeretem a piros-fekete-fehér színkombinációt. A másik oka, pedig, hogy ezek a torták mindig kooprodikcióban készültek. ERA szobrászkodik a kérésemre és mindketten nagyon élvezzük.



Sorrendben az elsőt egy gimis bálra készítettük. Lányom volt osztálytársa kért meg, hogy iskolai báljukra ajánljak fel egy tortát. Mint mindig, most sem mondtam elsőre igent, de mikor mondta, hogy "Vámpír bál" lesz, tudtam, hogy nyert ügye van. Ha már vámpír, akkor ugye Twilight, ha Twilight, akkor fekete-piros-fehér színű szimbólumok: Bingo!!! 
Ilyenkor elkezd kattogni az agyam, lázas kutatómunkába kezdek, filmet nézek, könyvborítókat "elemzek", körülnézek a nagyvilágban, milyen torták születtek már ebben a témában és végül megálmodom az enyémet!


Szerintem tökéletes lett (ha lehet ezt mondanom). Era a figurákkal nagyszerűen valósította meg az elképzeléseimet. Ezúton is hála és köszönet érte!





Ez szintén közös produkció volt Erával. Az előző torta mintájára kérte Kata, aki nagy Twilight rajongó. Mivel nem készítek két egyforma tortát, mondtam, hogy csak úgy vállalom, ha változtathatok rajta. (Tiszta röhej, de mindig elérem, hogy szabad kezet kapjak egy torta elkészítésénél, pedig nem is nekem készülnek. Tortaügyileg pszichopata vagyok :D).



Maradtunk az eredeti motívumoknál, de finomítottunk a megjelenésen. Szegény Erával kb. 3-4-szer csináltattam újra a sakkfigurát, de kárpótoltam azzal, hogy többet festhetett a tortára. Nagyon szeretünk együtt dolgozni, de van közöttünk egy alapellentét: Era utólag szereti festeni a tortát (nemhiába művész), én előre begyúrt színekből szeretek dolgozni. Most kiélhette magát (még a gyertyákat is véresre festette). :)))


Van egy un. irrizáló lila lüszterfestékem, ami eszméletlenül jól mutatott a fekete bevonómasszán.
Az ünnepelt is végtelenül boldog volt. Imádom ezeket a pillanatokat, mikor rácsodálkoznak a tortára! :))