2013. augusztus 17., szombat

Holland torta Huginak


Vannak emberek az életemben akiknek különös helyük van a szívemben. Akikkel ritkán találkozom, mégis nagyon szeretek a társaságukban lenni. Akik mindig mosolyt csalnak az arcomra, vidám perceket az életembe. Akikkel jó együtt lenni, akikkel megvan az a bizonyos közös hullámhossz. Akinek nem tudsz nemet mondani egy tortára, még akkor sem, ha a nagy családi nyaralás előtt egy nappal is kell elkészíteni. 
Hugi egy ilyen ember az életemben. Érdekes, hogy túlságosan nem ismerjük egymást, kevés időt töltünk egymás társaságában, de nagyon szeretek vele együtt lenni, beszélgetni. Végtelen a humora, kiváló a szakmájában, segítőkész, őszinte és szókimondó ember. Imádja Hollandiát és az volt az álma, hogy én süssem a szülinapi tortáját.

Mint általában, most is szabad kezet kaptam a torta témájában. Hugi anyukája kérte a tortát egy kerek szülinapra, én pedig rögtön tudtam, hogy Holland tortát fog kapni: Hugi királylány a tulipán mezőn témában.



Ez a torta, azt gondolom tökéletesen bemutatja milyen "agymenésem" van, ha tortát tervezek. Mert erre a holland témára mindent rá akartam építeni. Mert mi jut eszembe ha kimondom: Hollandia? Tulipán, fapapucs, szélmalom, sajt, füves cigi, piros lámpa. :) A sajt nem illet a képbe, az örömlány helyett pedig királylány lett, és elkészült a Holland torta.
50 db fogpiszkálóra építette mini tulipán borította a torta egyik oldalát.


A másik oldalon kapott helyet a szélmalom és fapapucs, mely most is Era barátnőm kezemunkáját dicséri.




A kedvenc motívumon a betépett cannabis levél volt.




Kedves Hugi! Isten éltessen sokáig!