2013. augusztus 17., szombat

Marika tortája

 


Kerek szülinapra készült a torta, az Ünnepelt kérése csupán annyi volt, hogy pink-fekete színű legyen. Nagyon hálás vagyok, hogy akik ragaszkodnak az én tortáimhoz, mindig szabad kezet adnak nekem. Így módom van rá, hogy (más szakállára) új technikákat, mintákat próbáljak ki.
Sokat nézegetek tortás oldalakat és gyakran esem szerelembe egy-egy motívum, díszítőelem, technika láttán. Ezen a tortán az alsó szintet körbefogó fodrozott, virágokkal díszített szalag volt az egyik ilyen elem, a másik a tetejét díszítő "Quenn of Denmark rose" , melynek részletes elkészítési leírását ITT találjátok.

Eredetileg azt szerettem volna, ha ez lesz a vizsgatortám a cukrász képzésen, de ezt a tervemet az élet felülírta. Így aztán a főpróbából rögtön premier lett! Sebaj, legalább tartom magam az elvemhez, hogy minden tortát csak egyszer készítek el. Így legalább az Ünnepeltek is kizárólagosan magukénak érezhetik az ünnepi édességet.

Imádtam ezt a tortát, szerintem egyszerűségétől volt nagyszerű. A legnagyobb boldogság pedig az Ünnepelt mosolya, tekintete volt, mikor meglátta a kész művet. Köszönöm a lehetőséget, hogy újfent szabad kezet kaptam és elkészíthettem ezt a tortát.