2013. augusztus 28., szerda

Zsaklin ballagási tortája

El sem tudom hinni, hogy lassan 25 éve annak, hogy érettségiztünk! ... és tessék, már a gyerekeink is ballagnak! Drága barátnőm, kivel együtt koptattuk a középiskola padjait fél évvel a ballagás előtt szólt, hogy készüljek, mert tortasütés lesz. (Ez nem azért történt, mert úgy be vagyok táblázva, hogy fél évre előre nem tudok vállalni, hanem azért, hogy idejében beszerezzek minden nyersanyagot és ne tudjam kikerülni a dolgot olyan ürüggyel, hogy épp ez+az nincs itthon.)
Szóval közeledett a nagy nap, így rákérdeztem milyen tortára gondoltak. A válasz roppant egyszerű volt: legyen jellemző Zsaklinra, aki imádja a divatot, kedvenc színe a rózsaszín, oroszul tanul, kommunikáció szakra jelentkezik és nem mellesleg ballag. 

Azt gondoltam, aki nagy divatkedvelő, az nagy cipőimádó is, így ezt találtam ki Zsaklin ballagására.


Egy rózsaszín-fehér tiszta csajos kétszintes torta muffinokkal körülvéve, rengeteg cipővel (szám szerint 13-mal. Gondoltam szerencsét hoz, mivel 13-án született).


Egy héttel előtte elkezdődött a kiscipők gyártása SmartFlex cukormasszából. Imádom őket! Minden mintából készült egy rózsaszín és egy fekete - így voltak párban.


A tetején egy nagy cipő volt, mellette az érettségi bizonyítványt szimbolizáló pecsétes tekerccsel.

Tudom unalmas vagyok, és mindig elmondom, de leírhatatlan az érzés, mikor a megrendelő meglátja a tortát és elakad a szava: mosolyog, a szívéhez kap, aztán az első szó általában: Úristen...! Ez a legnagyobb ajándék!
Köszönöm, hogy erre a felejthetetlen ünnepre az én tortámat választottátok!