2013. szeptember 10., kedd

MISSQ ruha tortába öntve


Vannak torta-ötletek, amikre nem bírok nemet mondani. Ennek a tortának a "szellemi atyja" a helyi Sportházban dolgozik, mint személyi edző, tanácsadó, mixer és humorista, aki kolléganőjének kérte ezt a tortát születésnapjára, meglepetés gyanánt. Az alapötlet egy MISSQ ruha volt, amiben a kollegina fellépett egy rendezvényen és nagyon megtetszett neki. Bár a Megrendelő képtelen ötletnek tartotta, hogy ruha alapján tervezzünk tortát, én rögtön lázba jöttem ettől a feladattól. Mikor megkaptam a ruha fotóját, már akkor tudtam, hogy imádni fogom a készítés minden fázisát és a végeredményt is. 


Íme az ötletadó gyönyörű MISSQ maxiruha


Három darab SmartFlex Velvet alapanyagból készült virág díszítette a tortát. Ez egy rendkívül jól formázható cukormassza, amellyel gyönyörű, élethű virágokat tudunk készíteni. Papírvékonyságúra nyújtható és porcelánkeménységűre szárad. A tortakészítés előtt pár nappal kell elkészíteni a virágot, hogy legyen ideje kiszáradni. Beszerezhető a Tortissimo.hu webáruházban.



Az alsó szint csoki-kókuszos ízesítésű a felső citromtorta volt, és állítólag finomra sikeredett.
A végeredménnyel mindannyian elégedettek voltunk. Ez a torta lett az egyik "kedvenc gyerekem". Nem tudtam betelni vele, tulajdonképpen azt sem bántam volna, ha nem jönnek érte és megtarthatom.
Persze nem így történt, és hárman örültünk egyszerre ennek a tortának.

Köszönöm az ötletet, a bizalmat és a lehetőséget, hogy én alkothattam meg ezt a szépséget! (Bocs, ha szerénytelen vagyok, de nekem nagyon tetszik.)