2013. október 9., szerda

Cupcake - az új szerelem


Ma nagyon sok fényképet hoztam (nemsokára recepteket is), annak apropóján, hogy egy új mániám van kibontakozóban.
A őrület rövid története: szeptemberben volt 1 éves a blogom, ami számomra felfoghatatlanul nagy népszerűségnek örvend. Szerettem volna megköszönni azon ismerőseimnek az inspirációt, akik a kezdetektől biztattak, támogattak, láttak bennem fantáziát, ezért a személyes FB oldalamon szerveztem egy játékot, melynek keretében kisorsoltam két tortát. És a játékra jelentkezők csak jöttek-jöttek és több, mint 200-an lettek a szülinapra. Ezért egy kis változtatást iktattam be, és egy 12 db-os cupcake kollekciót is felajánlottam nyereményként.

Őszintén, még magam is meglepődtem a döntésemen, mert a muffin nem az én műfajom. Nem szerettem benne, hogy alul tömör tészta, felül sok krém, de ezt a problémát sikerült áthidalnom. Túró Rudi muffint és egy saját ötletelésű gesztenyekrémmel töltött meggyes muffint sütöttem, és nagyon finomra sikeredtek. 

Nagyon megható volt számomra, hogy minden kollégám gyereke indult a tortasorsoláson és én megígértem a szülőknek, ha nem kedvez nekik a szerencse, akkor meglepem őket is egy cupcake kollekcióval.
Összefoglalva: felajánlottam egy rakat olyan sütit amit nem szerettem csinálni. 

De beindult a sütigyár és én kezdtem elvarázsolódni....
Első körben elkészültek a Nyertesnek szánt muffinok, aztán a családomat sem szerettem volna kihagyni, így a következő kör az övék volt. Majd a sort a kolléga-gyerekek, számszerint 6 lányzó zárta. Én pedig csak gyártottam, gyártottam. Először a Pinterestről inspirálódtam, aztán jöttek az ötletek, nem bírtam kifogyni belőlük, de egyszercsak elfogytak a muffinok. Akkor jöttem rá, hogy ez egy új szerelem kezdete, mikor szülői értekezletről hazaérve este 8-kor képes voltam nekiállni egy adagnak. és negyed kettőkor kaptam észbe, hogy jó volna nyugovóra térni. :)

Akkor jöjjenek az EsztiCake cupcake-ek, akikben azt még különösen szerettem, hogy nagyon fotogének is.