2013. november 30., szombat

Tarka tehén torta


Soha nehezebb dolgom ne legyen egy tortával, mint ezzel a kis bocissal. Itt csak a tehénke dicséri a kezem a munkáját, a torta + legelőzöld bevonat egy cukrászda érdeme.

Történt ugyanis, hogy munkából hazamenet ért utol bátyám telefonja, hogy neki kell egy tehenes torta holnapra. Úgy látszik egy tortamániás családjában is vannak meg nem világosodott családtagok, akik nem tudják, hogy a tortakészítésnek megvan a maga IDŐIGÉNYES technológiai sorrendje. Tehát: ha este 10-kor hazaérek és reggel 7-kor elmegyek dolgozni, jó esetben 4-kor otthon vagyok, abból értelemszerűen nem lesz 5-re torta.
De ezt a bátyám megígérte egy gazdálkodó ismerősének, és ennek muszáj meglennie. Csodákra nem vagyok képes, ám problémamegoldó képességem határtalan, ezért hamar rávágtam, ha hoz nekem egy kész tortát, rakok rá egy tehenet. Egy kikötésem volt: nem csinálok lila tehenet, sem lila mezőt, legelőzöld színű marcipánnal bevont tortát kérek! Magyar gazdának magyar tarkát jeligére!

Bármiben mertem volna fogadni, hogy nem kell tehenes tortát díszítenem, mert nincs az a cukrászda, amelyik ilyen hamar elkészíti. De, ahogy a fenti fénykép is mutatja a bátyám is jó problémamegoldó képességgel rendelkezik.