2014. január 27., hétfő

Snickers torta - Újratöltve



A Snickers-torta kicsit már a mániámmá vált. Ez a negyedik változat, amit elkészítettem és most megtaláltam az igazit. Pont ilyennek álmodtam meg az ízét, mikor először megpillantottam egy blogon a fényképét. 
A magyar háziasszonyok kreativitása volt segítségemre, akik háziasították a Kinder tejszeletet, s ezzel alkottak egy tökéletes krémet. Ezt a krémet használtam alapul az újabb verzióhoz, ami tökéletesen hozta a várt ízhatást és állagot. 

A recept egy 25x25 cm-es sütőformához elegendő.

Piskótához:
3 egész tojás
12,5 dkg kristálycukor
12,5 dkg finomliszt
2 evőkanál kakaópor
0,5 csomag sütőpor
0,5 dl tej
0,5 dl olaj

Krémhez
3 csomag tejszínes pudingpor
1 evőkanál liszt
7 dl tej
2 dl tejföl
20 dkg margarin
20 dkg porcukor
2 vaníliás cukor

Csokiöntet
3 evőkanál porcukor
3 evőkanál kakaópor
2 evőkanál étolaj
forró víz

+ karamell öntet (boltit használtam)
5 db Snickers szelet

1. A piskótához a 3 egész tojást habosra keverjük a cukorral. Majd az összes maradék hozzávalót egyszerre beletesszük, és simára keverjük. 180 fokos sütőben kisütjük.

2. A krémhez a 3 csomag pudingporhoz hozzáadjuk az 1 evőkanál lisztet, egy kevés tejjel csomómentesre keverjük, majd hozzáadva az összes tejet sűrűre főzzük. A forró, sűrű pudingos masszába belekeverjük a 2 dl tejfölt, így egy lágyabb, fényesebb krémet kapunk. Teljesen kihűtjük.
A margarint habosra keverjük a porcukorral és a vaníliás cukorral, majd a kihűlt krémmel egynemű masszává keverjük.

3. A csokiöntethez a 3 evőkanál porcukorhoz hozzáadjuk a 3 evőkanál kakaóport és 2 evőkanál olajat, majd annyi forró vizet (óvatosan adagolva), hogy egy sűrűn folyó öntetet kapjunk.

4. Összeállítjuk a tortát:
- a piskótalapot bőségesen meglocsoljuk csoki- és karamellöntettel.
- beborítjuk a tejszínpudingos krémmel
- beborítjuk a kockára vágott Sbickers csokidarabokkal
- újra meglocsoljuk csoki- és karamellöntettel